چیستا گوهریچیستا گوهری، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مادری

تاب بازی دخترم

1393/2/12 8:34
نویسنده : تکتم نعمتی
862 بازدید
اشتراک گذاری

تاب بازی های دخترم

از بچگی عاشق تاب بازی بودم هنوز هم وقتی جا ومکان مناسبی برای تاب بازی پیدا می کنم بی محابا بدون کمک کسی روی تاب می نشینم.این اخری هم وقتی از سفر جنوب بر می گشتیم بابا جون منو سرمزار یک دوست قدیمی برد منیژه نظیف همکلاسی دانشگاهم که بعد از تولد دونوزاد دختر به علت آمبولی حین سزارین فوت کرد.3سال قبل یعنی نوروزسال 90 که عازم یزد وشیراز  بودیم فقط با داشتن یک نشانی مبهم به جستجوی دو عزیزش پرداختم خوشبختانه بخت با من یار بود وانها را پیدا کردم.بعد از فیض آباد تربت حیدریه روستایی هست به نام فتح آباد تو مسیر فردوس اونجا دوست من دفنه. این بار موقع برگشتن بابا لطف کرد و منو سر خاکش که در سفر قبلی پیدا کرده بودم برد 13فروردین 93.بعد از اشکی که به یاد باهم بودن ریختم سوار تابی که همون نزدیکی بود شدم و10 دقیقه ای به یاد شادی هامون تاب بازی کردم وبابای دوست داشتنیت هم عزیزم در کمال آرامش وسکوت لذت بردن منو تماشا می کرد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Mina
28 فروردین 93 19:29
دخمل جيگر
mina
29 فروردین 93 12:29
خاله مریم
9 اردیبهشت 93 19:03
وای قربونت بشه خاله
ژاله مامان آیدا
11 اردیبهشت 93 20:31
مامانی دوست داری اتاق نینی شیک و تک باشه یه سری به کادو نمدی بزن kadonamadi.blogfa.com حلقه اسم ، آویز ،گیفت تولد ، گیفت دندونی ، گیفت عید .... هر کدی که دوست داشتی برام تو سایت پیغام بزار تا قیمتشو بگم آدرس ایمیل یا وب سایتتم حتما برام بنویس
خاله تهمینه
16 اردیبهشت 93 14:32
قربونه خوشگلیات دل داغونه خودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مادری می باشد