چیستا گوهریچیستا گوهری، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

عشق مادری

یک هفتگی

1393/1/29 13:09
نویسنده : تکتم نعمتی
295 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم در یک هفتگی   

 

روزى كه به دنيا امدى ، من متولد شدم ... دختر اسمانى من ، جهانم با تو شكرانه هايش بيشتر است و تو عاشقانه ترين باور خواب و بيدارى منى گوشه دلم ... روز بروز با نگاه رو به تكامل تو اغاز ميكنم و سپاس خدايى كه گيلاس باغ بهشت را به من عطا كرد .... سايه خداى عشق بر قلبت مدام دخترم(رضاصادقی  ،1393)

 

دخترم درسه ماه اول زندگی نوزاد واقعا فشار زیادی روی مادر وارد می شود .تقریبا هر 1تا 2ساعت نوزاد بایستی عوض بشود ودائم می خواهد شیر بخورد.برای من که یک خانم شاغل وبسیار فعال بودم دائم در خونه بودن واقعا سخت بود .البته خواب نوزاد هم خیلی زیاده .مادر دائم باید مراقب جهت سر وخوابیدن نوزاد باشه.حواسش باشه در غذاهاش از یکسری مواد غذایی کمتر استفاده کنه .بادمجان کلا ممنوع.قارچ حبوبات فلفل دلمه ای و...موجب دل درد می شوند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mina
23 اسفند 91 19:43
خیلی نازبود
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مادری می باشد