چیستا گوهریچیستا گوهری، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

عشق مادری

ماه مهر و یک شروع دوباره

1393/6/27 11:19
نویسنده : تکتم نعمتی
252 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم مامانت از مهر سال 64 هنوز داره مدرسه می ره .البته شاگرد بدی هم نبوده اما عاشق مدرسه رفتنه برای همین موضوع هنوز ادامه داره .12 سال مدرسه های خاور و مرصع وفرزان وسعدی .بعد دانشگاه شهید باهنرکرمان یک سال رفسنجان مدرسه رفتم بعد دانشگاه آزاد مشهد وهمزمان در قوچان مدرسه می رفتم .بعد رفتم تهران برای ادامه تحصیل و در هنرستان تربیت بدنی اونجا در س هم می دادم .بعد دوباره برگشتم مشهد ودر مدارس تبادکان درس می دادم.بعد سرگروه هنرستانهای استان شدم وبعدش کارشناس آموزش وتحقیقات استان .شما که به دنیا اومدی یک سال مرخصی وبعد مدرسه سعدی همونجایی که خودم توش درس خوندم .حالام دوباره راهی اداره کل می شم با یک سمت جدید.اما چیزی که مهمه اینه که یادگیری همیشه قشنگه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی جون
20 آبان 93 15:03
سلام مامانی چیستاجان دخمل نازنینی دارین خداوند عاقبت بخیرش کنه ایشالا وب دختر منم تشریف بیارین خوشحال میشم درضمن باتبادل لینک موافق بودید بهم اطلاع بدین با افتخار لینکتون کنم فعلا خدانگهدار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق مادری می باشد